19 de novembre 2008

E-pístola -7-

Benvolgudes mosses mig destapades,

ara que arriba el fred, una pregunta m'assetja la neurona: com és possible anar despitragades sense agafar una grip de cavall?

La pistolera (una servidora) no és capaç, més enllà de Tots Sants de lluir carneta fresca. Els jerseis de coll alt, les bufandes i els mocadors em semblen imprescindibles i malgrat tot tinc tos, mocs i aquest reguitzell de coses desagradables.

Que potser teniu una tècnica secreta? Si és així us prego que me la feu saber.

Molt agraïda per endavant,

Epístoles i pistoles

2 comentaris:

Josep ha dit...

Estic consternat i decebut amb mi mateix: se m'han acudit quinze respostes diferents, però totes quinze són molt trunyoses!!!

Deu mue, sóc un trunyu???

Roi ha dit...

Crec que porten sostenidors tèrmics connectats a una micro placa solar en forma de pinça del cabell.