24 d’agost 2009

E-pístola -13-


Senyors i senyores polítics i polítiques,
fa dies que em ronda una pregunta pel cap, és una pregunta compromesa perquè segur que a alguns i algunes no els agradarà, però des de la meva més modesta posició de ciutadana normal i corrent tinc aquest neguit.

Perquè hi ha Regidories de la Dona i no hi ha Regidories de l'Home?

Aquí la deixo, totes les respostes i aportacions seran benvingudes (comentaristes xinesos d'spam abstenir-se si us plau)

Cordialment/a

Epístoles i pistoles

7 comentaris:

vullunfestuc ha dit...

Sé que no té res a veure amb la vostra epístola, de la qual, la meva humil persona no en té la resposta; però... em podria indicar on puc adquirir un clic-pubilla o clic-hereu?

Moltes gràcies

Salvador Macip ha dit...

On s'ha de signar per demanar una regidoria masculina? No sé quin bé ens faria, però més val que en sobrinq eu no qeu en faltin.

Epístoles i pistoles ha dit...

pregunta difícil vullunfestuc, la imatge que il·lustra l'e-pístola és del sr. google

SM el dia que jo mani farem regidories del que faci falta, mentrestant haurem de viure amb la incoherència que ens presenten les existents

galifardeu ha dit...

Suposo que per a compensar el grapat d'anys en què les dones tenien menys drets.

Si hi hagués igualtat amb una regidoria de la persona n'hi hauria prou, i encara massa :)

Súper ha dit...

Hola "zampabollos"! Ha estat bé la reunió d'avui, oi? No sabia que tenies un blog, molt bé!!!

Ens veiem divendres.

Pàtria i Barça

Epístoles i pistoles ha dit...

m'agrada la idea galifardeu de la regidoria de la persona!

Senyor súper(trajeao) mola el meu nou nom virtual :) i sí ahir va estar molt bé, felicitats per la part que et toca. Fins divendres!

Jack Flack ha dit...

Doncs perquè de tant feminisme s'ha derivat a un 'feminazisme'.